Obchodní podmínky
V e-shopu Melisafashion.cz mohou nakupovat zákazníci z ČR a Slovenska.
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ:
Kupující učiněním závazné objednávky v e-shopu Melisafashion.cz
provozovaný společností Melisa Fashion - Melisa Džambić., se sídlem Piaristů 997/10a , Mikulov 692 01 (tato adresa neslouží pro vrácení zásilek)
IČO: 03335097, potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami pro dodávku zboží. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami a jsou zároveň pro obě strany závazné. Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
Kupující je zároveň dostatečně informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ:
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je pravdivé vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká momentem doručení se závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní internetového obchodu Melisafashion.cz . Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky). Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu včetně obchodních podmínek. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.
V případě jakéhokoli dotazu nás kontaktujte na e-mail info@melisafashion.cz
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY:
Objednávka je přijata ihned. Potvrzení objednávky Vám obratem zašleme e-mailem na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. O průběhu stavu Vaši objednávky i konečném odeslání zásilky budete taktéž informováni e-mailem.
V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) PLATBA A DODÁNÍ ZBOŽÍ:
Platbu akceptujeme převodem na účet, online kartou, hotově na naší prodejně v Břeclavi, ul. 17.listopadu 48/28 690 02 , anebo dobírkou formou Zásilkovny.
Pro zaslání zboží využíváme služeb Zásilkovny.
Číslo našeho účtu: 115-4331160277/0100 Komerční banka
5) VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
V souladu s § 1829 odst. 1 nového Občanského zákoníku má kupující právo do 14 dnů od obdržení zboží odstoupit od kupní smlouvy a zboží bez udání důvodu vrátit bez jakékoli sankce.
Zboží musí kupující odeslat doporučeně na adresu provozovny: Melisa Fashion - Melisa Džambić, 17.listopadu 48/28, Břeclav 690 02 kompletní, včetně příslušenství, dárků, apod., bez známek používání, nepoškozené, v původním obalu s neodtrženými cedulkami pokud produkt cedulku má a ve lhůtě 14 dnů.
Zboží nelze vracet poštou na dobírku.
Vrácené zboží musí být zcela v původním stavu (oblečení neprané, nenošené, nežehlené, nesmí zapáchat parfémem ani ničím jiným ) a označené původní identifikační etiketou zboží pokud jí produkt obsahuje. Také je nutno doložit doklad – fakturu (pokud vratka obsahuje jeden nebo několik kusů z většího počtu, postačí kopie dokladu).
Kupující bere na vědomí, že pokud vrácené zboží bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé anebo nárok na neuznání vratky. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Kupující odpovídá za škodu způsobenou při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu, prodávající vrátí v takovém případě kupujícímu spotřebiteli kupní cenu poníženou o náhradu škody anebo si vyhrazuje právo vratku nepřijmout. Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude uskutečněno s kupujícím finanční vypořádání dle vzájemné dohody. Náklady spojené s vrácením zboží(především poštovné) ponese kupující.
- vrácením kupní ceny převodem na bankovní účet do 14 dnů od obdržení vráceného zboží
7) MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ PŘES ZÁSILKOVNU:
- Základní ustanovení: Kupující si společně se zbožím může zakoupit samostatnou doplňkovou placenou službu spočívající v tom, že Kupující, který se rozhodne zboží během lhůty pro odstoupení vrátit, má možnost přinést zabalené zboží a doklad prokazující koupi zboží a služby na kteroukoli pobočku smluvního partnera Prodávajícího (dále jen „služba“). Smluvními stranami tohoto vztahu jsou Prodávající jako poskytovatel služby a Kupující jako objednatel služby, přičemž podmínky dle tohoto článku VII. se uplatní na veškeré transakce týkající se této služby. Tato služba řeší pouze přepravu. Ostatní záležitosti jako vrácení kupní ceny či reklamace se řeší samostatně podle příslušných (jiných) ustanovení těchto obchodních podmínek.
- Smlouva o poskytování služby je uzavřena tehdy, když Kupující spolu s objednávkou zboží, nabízených Prodávajícím, potvrdí v tzv. košíku i službu a Prodávající mu vystaví fakturu, a Kupující ji zaplatí.
- Popis služby: Prodávající zaručuje Kupujícímu, že mu umožní pohodlnější vrácení (přepravu) zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, a to za podmínek uvedených níže, pokud o toto vrácení objednatel požádá, tj. využije službu, ve lhůtě stanovené níže. Tato služba je nepřenosná (může ji zakoupit pouze Kupující), vztahuje se pouze na zboží v rámci objednávky, ke které byla tato služba zakoupena a lze ji využít pouze jednou.
- Podmínky využití služby: Prodávající je povinen poskytnout službu, tedy poskytnout Kupujícímu možnost pohodlnějšího vrácení (přepravu) zakoupeného zboží bez udání důvodu ve lhůtě viz níže, pouze pokud:
- Kupující objedná službu v termínu, kdy je tato služba nabízena, nejpozději však při koupi zboží, jehož se služba týká;
- Kupující uhradí službu řádně a včas;
- Kupující neodstoupí od smlouvy na koupi zboží, jehož se služba týká, před uplatněním služby;
- Kupující uplatní službu nejpozději 14. den od převzetí zboží, které je součástí objednávky, na kterou se služba vztahuje osobně na jedné z poboček poskytovatele, příp. poboček jeho smluvních partnerů, jako Zásilkovna.cz, v rámci řádné otevírací doby;
- Kupující nijak nepoškodí identifikační štítky výrobku, jehož se služba týká, ani jinak neoprávněně (mj. v rozporu s pravidly řádného používání výrobku stanovené jeho výrobcem) nebude s výrobkem manipulovat;
- Kupující prokáže nárok na službu originálem daňového dokladu obsahujícího příslušný výrobek a s ním související službu;
- Výrobky určené k péči o tělo nebo k hygieně musí být nepoužité s neporušeným obalem.
Vrácení ceny služby: V případě, že je Kupujícím spotřebitel, má právo od smlouvy na poskytování služby odstoupit ve smyslu § 1829 občanského zákoníku, avšak v takovém případě musí vydat i veškeré bezdůvodné obohacení zpět Prodávajícímu nejpozději v okamžiku odstoupení.
8, PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
-
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
-
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
-
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
-
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
-
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
-
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
-
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
-
-
Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
-
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Kupující předá či doručí zboží Prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě současně nebo následně po uplatnění Reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
-
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
8) REKLAMAČNÍ ŘÁD A ZÁRUKA:
Za zboží poškozené při přepravě nenese e-shop www.Melisafashion.cz žádnou odpovědnost. Při převzetí zásilky si důkladně zkontrolujte, zda přepravní obal není poškozen a případnou škodu reklamujte neprodleně při převzetí zásilky u doručovatele. Pokud při převzetí zjistíte poškozený obal či jinou známku poškození zásilky, požadujte od doručovatele sepsání reklamačního protokolu o poškození zásilky. Poškozenou zásilku kupující nemusí převzít. Tento důvod je nutné uvést v reklamačním protokolu. Veškeré zboží nabízené v našem internetovém obchodě www.Melisafashion.cz prochází kontrolou. Případné reklamace na zakoupené zboží v našem internetovém obchodě vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím spotřebitelem. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace zaniká nárok kupujícímu na jakoukoliv náhradu nákladů souvisejících s vyřízením reklamace.
Prosíme také o kontrolu produktů neprodleně po převzetí zásilky. Na pozdější reklamace (pokud se nejedná o výrobní vadu) nebude brán ohled.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním - změnou a únavou materiálu úměrně k délce a četnosti nošení
- nesprávným použitím - mechanickým poškozením
- nesprávným skladováním
- nesprávnou údržbou a čištěním
Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba.
Postup při reklamaci:
- informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně, či formulářem
- reklamované zboží zašlete doporučenou zásilkou na adresu prodejny : Melisa Fashion - 17.listopadu 48/28, Břeclav 690 02
- k reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě – fakturu, která také slouží jako záruční list a přiložte vyplněný formulář pro reklamaci, který nalezete ke stažení níže
Vaše reklamace bude provedena v souladu se zákonem. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší společností. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou opět v délce 24 měsíců.
Podle charakteru vady má kupující - spotřebitel při uplatnění záruky následující práva:
- jedná-li se o vadu odstranitelnou - právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
- jedná-li se o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží - právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
- jedná-li se o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakované a bránící řádnému užívání zboží - právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
- jedná-li se o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje výměnu zboží, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
Prodávající si vyhrazuje právo ukončit obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího, buď výměnou věci nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Ostatní se přiměřeně řídí obecně závaznými zákonnými ustanoveními vyplývajícími zejména ze zákona č. 40/1964 Sb., Obč.zák. a č. 513/1991 Sb., Obch.zák., ve znění pozdějších ustanovení.
Formuláře: FORMULÁŘ PRO REKLAMACI PRODUKTU
10) DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN:
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@melisafashion.cz
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Do EET nespadá platba převodem na účet.
11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
KONTAKTNÍ ÚDAJE PRODÁVAJÍCÍHO:
Adresa pro doručování:
Adresa elektronické pošty: info@melisafashion.cz